+38 044 599 09 79

Ігор Дідок

маркетинг-директор групи компаній «Модерн-Експо», керуючий партнер ритейл-консалтингового агентства Squares (Луцьк-Київ)

Ігор Дідок – один із найкращих ритейл-маркетологів України. Має 18-річний досвід управління в маркетингу і консалтингових проектах в роздрібних мережах, на підприємствах громадського харчування, у фінансовій сфері. Керував департаментами маркетингу таких компаній, як «Спортмастер», «Пузата хата», УСК «Княжа».

У 2008-2015 роках обіймав посаду маркетинг-директора мережі магазинів Watsons.

У 2015-2016 роках керував роздрібної практикою брендингового агентства FEDORIV.


«Трансформація ритейлу: що і чому відбувається в Європі, Азії, Україні (на конкретних прикладах)»
Соціальні, економічні, технологічні зміни руйнують звичну для ритейлерів картину світу. Формати й підходи, що працювали ще п’ять років тому, стрімко втрачають ефективність. Сучасний продуктовий ритейл вимагає не просто оновлення форматів, а трансформації бізнесу в нових реаліях.
Великі європейські роздрібні оператори сьогодні перебувають у пошуку свого «магазина майбутнього». Будучи частиною цього процесу, розробник і виробник торгового обладнання («Модерн-Експо») і ритейл-консультант (Squares) розкаже про найбільш і найменш ефективні рішення. Ви дізнаєтеся, що працює сьогодні в Європі, Україні та на Близькому Сході, й отримаєте кейси трансформаційних змін, частиною яких була команда доповідача.