+38 044 599 09 79

Лояльний покупець: і все-таки де у нього кнопка?

22-23 жовтня 2019 року в Києві відбудеться ювілейний XV Міжнародний форум «Лояльний покупець: де у нього кнопка?» і III Customer Experience Show. 

 

У програмі заплановано понад 40 виступів українських та зарубіжних представників рітейлу, АЗК, медзакладів, банків, сфери послуг та ін.

Хедлайнерами заходу цього року стануть Косіма Черчиль, Global CRM Manager програми Care by Volvo (Стокгольм) із виступом «Care by Volvo – від побудови автомобілів до побудови відносин», Яна Кукк, засновник агентства стратегічного дизайну Rethink (Рига) із темою «Дизайн-трансформація: долаючи корпоративну інерцію», Метс Густафссон, засновник і генеральний директор Wednesday Relations (Стокгольм), який розповість про «Драйвери лояльності сьогодні та в майбутньому» та Костянтин Харський, консультант з питань лояльності й управління (Санкт-Петербург) із майстер-класом «Ціннісне управління і клієнтський досвід: два боки однієї медалі».

 

Серед кейсів у сфері лояльності можна буде почути:

“Цей рік особливий для нас: у липні 2004 року вперше відбувся Міжнародний форум «Лояльний покупець: де у нього кнопка?». Тоді в конференц-залі київського «Експоплаза» зібралося близько 80 маркетинг-ентузіастів, які хотіли дізнатися більше про маркетинг відносини та ефективну роботу з постійними клієнтами”, — розповіла Ірина Бондаренко, засновник IdeasFirst та організатор Форуму Лояльності.

 

За традицією, паралельно з XV Міжнародним форумом «Лояльний покупець: де у нього кнопка?» відбудеться Сustomer Experience Show, на якому міжнародні сервіс-дизайнери та українські практики будуть говорити про те, як визначити реальний рівень сервіс-дизайн-зрілості своєї компанії і вбудувати сервіс-дизайн у щоденну бізнес-практику.

Серед кейсів у сфері клієнтського досвіду можна буде почути:

Серед кейсів у сфері сервіс-дизайну:

Важливою подією цьогорічного Customer Experience Show стане поява нової секції «EMPLOYEE EXPERIENCE». Сьогодні це одна з найважливіших і найбільш обговорюваних тем в українському бізнесі саме через недостатню кількість кваліфікованих і мотивованих спеціалістів на ринку. Дані глобальних досліджень підтверджують пряму залежність клієнтського досвіду від досвіду працівника. Тож покращення життя співробітників — це більш якісне обслуговування клієнтів.

Майбутні тектонічні зсуви на багатьох ринках і сучасні інструменти лояльності будуть обговорювати під час Форуму лояльності — унікального формату, що складається з двох подій з вільним доступом всередині: «Лояльний покупець: де у нього кнопка?» і Customer Experience Show, які пройдуть 22–23 жовтня 2019 в Києві, в конференц-холі «ДЕПО». Це найавторитетніший східно-європейський майданчик для діалогу у сфері клієнтського досвіду, лояльності та сервіс-дизайну, на якому можна почути про найяскравіші кейси року, взяти участь у воркшопах і подискутувати з колегами про актуальні питання.

Детальніше про подію та реєстрацію можна дізнатись на сайті loyaltyforum.info