+38 044 599 09 79

Welcome-кава

Секція «Актуальні питання лояльності»

Модератор секції – Костянтин Гонтмахер, директор агентства цільового маркетингу «Июль» (Москва)

«Програми лояльності у малому та середньому бізнесі: тренд чи необхідність? Досвід Азербайджану»

засновник проекту InLoya (Баку)

Джамал Хасаєв

«Увага до деталей: як Auchan запускав програму лояльності»

CRM/Loyalty Manager Auchan (Київ)

Оксана Медведєва

«Автоматизація маркетингу на прикладі Salesforce Marketing Cloud»

керівник програми лояльності «Планети Кіно» (Київ)

Денис Савченко

Омніканальний CRM-messenger для B2C як інструмент для розвитку довгострокових персональних відносин з клієнтами»

CEO компанії #RETAILFORCE (Москва)

Ілля Чадін

Кава-пауза

Секція «Стратегії та тактики клієнтського досвіду»

Модератор секції – Костянтин Харський, консультант з питань лояльності й управління (Санкт-Петербург)

«Як "одружити" операційну систему та сервіс»

Сustomer Experience Officer мережі кінотеатрів Multiplex (Київ)

Наталя Шматько

керівник відділу навчання персоналу мережі кінотеатрів Multiplex (Київ)

Олексій Петров

«Як не переплутати ноги, якщо ви вирішили примірити черевики клієнта»

керівник клієнтського досвіду «Київстар» (Київ)

Катерина Небесна

«Сервіс-дизайн в digital-обслуговуванні. 5 кроків від скарги до подяки»

керівник департаменту цифрового обслуговування компанії «Воля» (Київ)

Катерина Гамова

«NPS як інструмент, CX як стратегія»

Chief Marketing Officer Raiffeisen Bank Aval (Київ)

Юлія Пузирьова

Обід

Секція «Оцінка рівня клієнтського досвіду»

Модератор секції – Костянтин Харський, консультант з питань лояльності й управління (Санкт-Петербург)

«CXM і EXM by Allo. Як уникнути прокрастинації та домогтися реальних результатів»

Chief Experience Officer «Алло» (Дніпро)

Олег-Жан Даскалу

керівник HR-проектів «Алло» (Дніпро)

Олексій Кавун

«Nемає Pеrешкод для Sправжнього. Система NPS EVA»

директор з маркетингу лінії магазинів EVA (Дніпро)

Анна Грішина

партнер-співзасновник CXdesign (Київ)

Олег Косс

«CX у медичній лабораторії: де клієнтський "біль" межує з реальним?»

керівник відділу маркетингу мережі медлабораторій «Сінево»

Яна Дехтяр

керівник з клієнтського сервісу мережі медлабораторій «Сінево» (Київ)

Юрій Салан

«”Добробут” – територія щирої турботи про Людину. Як запровадити сервіс і цінності в медичній сфері?»

директор служби сервісу і клієнтського досвіду медичної мережі «‎Добробут» (Київ)

Ольга Русина

Кава-пауза

Майстер-клас «Ціннісне управління і клієнтський досвід: два боки однієї медалі»

консультант з питань лояльності й управління (Санкт-Петербург)

Костянтин Харський

Видача сертифікатів учасників