+38 044 599 09 79

Надія Сіренко

HR-директор «Vodafone Україна» (Київ)

Надія Сіренко працює у сфері HR 14 років. Обіймала керівні позиції як в Україні та у штаб-квартирі Групи МТС. Протягом трьох років керувала департаментом систем мотивації та організаційного планування. Від вересня 2014 року працює директором з управління персоналом «Vodafone Україна».

Надія пишається проектами, які реалізує разом із командою «Vodafone Україна», серед яких:

  • програма управління талантами, яка повністю  перезавантажилася влітку 2017 року;
  • розвиток корпоративної мережі «ПРОСТОР», інтегрування у комунікаційну платформу бізнес-рішень;
  • внутрішні комунікації, які пропонують великий інструментарій зворотного зв’язку за всіма горизонталям та вертикалям у компанії, високу швидкість ухвалення рішень та вільний формат комунікацій;
  • ефективне впровадження гнучкої функціональної структури управління в компанії.

Надія впевнена, що HR-історія – це не про конкретні KPI чи про окремих людей. Вважає, що головн  цілі управління людськими ресурсами – правильно сформувати команду, виявити та просунути лідерів, які ці команди можуть надихнути, адже це врешті відбивається на фінансових показниках компанії.

Корпоративна культура та цінності формуються власниками, менеджерами, працівниками та показує, ЩО ми робимо. А підрозділ з управління персоналом надає інструменти того, ЯК ми робимо: створює таке середовище, у якому людям хочеться жити, до якого хочеться бути причетними. HR – це філософія створення цінності людського капіталу у бізнес-структурі.


«Дослідження eNPS мистецтво ставити запитання і чути одне одного»

  • Чому важливо постійно вимірювати досвід, який отримують наші співробітники.
  • Як дослідження може допомогти забезпечити узгоджену основу для управління, спростити і сфокусувати пріоритети, підвищити продуктивність і поліпшити набір, утримання і прихильність співробітників.
  • Як правильно вибрати інструменти для такого виміру і які рішення треба прийняти.
  • Як зворотний зв’язок від співробітників на адресу компанії допомагає покращити процеси і організацію, максимально ефективно інвестувати зусилля у створення кращого клієнтського досвіду в довгостроковій перспективі.