+38 044 599 09 79

Денис Бродський

віце-президент з Employee Experience компанії Miratech (Київ)

Денис Бродський – один із найвпливовіших HR-директорів України. У керуванні персоналом працює від 1997 року.

Починав кар’єру фахівцем департаменту управління персоналом тютюнової компанії «Реемтсма-Україна». Навесні 2014 року почав працювати головою Національного агентства України з питань державної служби, однак залишив посаду через неможливість впроваджувати реформи.

Від серпня 2014 року дотепер активно співпрацює з інститутами громадянського суспільства, впроваджуючи реформи. Співавтор нового закону про державну службу і один із розробників стратегії реформування системи державного керування.

До повернення у корпоративне середовище у вересні 2017 року консультував неприбуткові організації та комерційні компанії щодо питань керування персоналом та організаційного розвитку, зокрема був членом наглядової ради «Нової Пошти», радником генерального директора групи «СтарЛайтМедіа».

Денис Бродський:

  • Один із найвпливовіших HR-директорів за версією Forbes (2010), входить до топ-50 HR-директорів у рейтингу delo.ua (2013).
  • Кульмінацією професійної діяльності до переходу в уряд була робота у Платинум Банку. Від 2009 по 2014 рік банк був у топ-10 банків за розміром кредитного портфеля (+30 позицій), у топ-30 за розмірами депозитного портфеля (+108 позицій), у топ-50 за розміром активів (+24 позиції); упізнаваність бренда зросла з 7 до 21%. У 2014 році банк став одним із роботодавців вибору країни: найбільш соціально орієнтованим банком, з найвищим у секторі рівнем залученості співробітників, другим найбільш відслідкованим роботодавцем на сайтах пошуку роботи.
  • У Miratech eNPS виріс за рік на 20 в. п. За вимірюваними чинниками employee experience зростання становило щонайменше 25 в. п., щонайбільше 40 в. п. зростання.

Закінчив Мінське суворовське військове училище, Сумське вище артилерійське командне училище, навчався у Київському військовому гуманітарному інституті на факультеті практичної психології. Проходив короткострокові програми навчання з керування людськими ресурсами, загального менеджменту та лідерського розвитку в Ashridge Business School (UK), The University of Chicago Booth School of Business та Columbia Business School.

——————-

«Employee Experience Universe, Або як ми лагодили eNPS»

  1. Що більш комплексний продукт/сервіс, то складніше Experience Universe. Досвід співробітника складається з безлічі ітерацій з різними елементами продукту під назвою «робота», тому його варто структурувати.
  2. Неможливо вплинути на все – треба розставляти пріоритети. Ви дізнаєтеся, які пріоритети у команди Miratech і чому саме досвід взаємодії з лінійним менеджером став пріоритетом щодо поліпшення досвіду співробітника.
  3. Як і що вимірювалося для оцінювання поточного стану та планування поліпшень.
  4. Чого досягли і не досягли, як і чому відбувалися зміни.