CEO компанії #RETAILFORCE (Москва)
Понад 10 років досвіду роботи у телекомі та ритейлі («Мегафон», ГУМ, BORK). На попередньому місці роботи у компанії BORK протягом трьох років обіймав посаду директора з персоналу та клієнтського сервісу.
Серед професійних досягнень:
Нині Ілля Чадін – CEO компанії #RETAILFORCE, основна сфера діяльності якої створення CJM і впровадження пов’язаних з цим змін, розроблення кастомізованих застосунків для персональної комунікації з клієнтами.
Сертифікований професійний коуч ICF (РУДН, Міжнародний еріксонівський університет). Постійний автор журналів «Директор з персоналу», «Комерційний директор», Inplace. Спікер конференцій.
——————-
«Омніканальний CRM-messenger для B2C як інструмент для розвитку довгострокових персональних відносин із клієнтами»
Компанія BORK повинна була підвищити відсоток повернень клієнтів, збільшити середній чек і кількість покупок, які робить клієнт протягом обраного періоду. Для вирішення цих завдань була створена нова система персоналізованих комунікацій через WhatsApp.
Результат:
У виступі будуть розкриті такі питання:
Дякуємо!
Ваша заявка на реєстрацію відправлена!
Наш менеджер зв’яжеться з вами найближчим часом.
Зверніть увагу!