+38 044 599 09 79

Аліна Бокова

Head of Research evo.company (Київ)

Керівник напряму досліджень і клієнтського досвіду EVO (Prom.ua, Bigl.ua, Shafa.ua, Crafta.ua, Kabanchik.ua, Zakupki.prom.ua, Vchasno.com.ua). Сім років досвіду роботи у маркетингу та рекламі, чотири з них у evo.company на посаді керівника відділу маркетинг-аналітики, згодом – відділу досліджень. Займалася аналізом ефективності рекламних кампаній, ціновими дослідженнями, конкурентним аналізом.

Основний напрям сьогодні – допомога проектам EVO з пошуку бізнес-рішень, які ґрунтуються на аналізі споживчого досвіду і методиках service-design.


«Головне – не нашкодити! Як EVO працював з бар’єрами і звичками клієнтів під час створення фінтех-продукту»

Команді EVO поставили бізнес-завдання поліпшити клієнтський досвід на своїх маркетплейсах Prom.ua, Bigl.ua, Crafta.ua тощо. Для цього потрібно було отримати щонайбільше інформації про угоди, проведені через майданчики EVO, зокрема інформацію про оплату та доставку. Важливо було привернути продавців на свій бік, адже кожен з них застосовував усталений формат роботи зі своїми замовленнями, а впровадження нового продукту від EVO його змінювало.

Як впровадити новий продукт так, аби продавці маркетплейса стали вашими союзниками із впровадження? Як не погіршити сприйманий клієнтський досвід користування маркетплейсом, а, навпаки, поліпшити його? Для вирішення цього завдання застосували  методи сервіс-дизайну. З виступу ви дізнаєтеся:

  • Які проблеми клієнтського досвіду вирішувала команда EVO.
  • Чому продавці не часто приймають оплату онлайн: результати дослідження.
  • Які мотиви та бар’єри продавців під час вибору способів оплати.
  • Які інструменти сервіс-дизайну допомагали створити продукт.
  • Які інсайти були знайдені і які рішення ухвалені.
  • Як продукт безпечної угоди влаштований технічно.
  • Перші результати експериментів і бета-запуску.