+38 044 599 09 79

Андрій Міліневський

партнер-засновник CX Design (Київ)

Міжнародний фахівець у сфері дизайну продуктів і послуг, продажів і діджитал-трансформації, партнер-засновник агентства CX Design, практикуючий сервіс-дизайнер.

Керував створенням інновацій, відмінного клієнтського досвіду, маркетингом і продажами у великому міжнародному телекомі.

У 2010–2016 роках обіймав посаду Chief Digital Transformation Officer у «Київстар» (Vimpelcom, Veon), де керував створенням служби Customer Experience Management і напрямку Big Data – Data Science, клієнтоорієнтованою трансформацією кол-центру, B2B-продажами й маркетингом, дизайном трансформації ритейлу, omni-channel-проектом і запуском діджитал-продуктів. У 2007–2010 роках – CEO Golden Telecom і Beeline в Україні.

Останні три роки допомагає великому бізнесу створювати відмінні продукти, послуги та процеси управління клієнтським досвідом. Разом з командами замовників реалізував п’ять великих сервіс-дизайн-проектів, а разом зі своїм партнером у дизайн-агентстві CX Design Олегом Коссом – більше десяти проектів.

Отримав ступінь MBA в Maastricht School of Management (Нідерланди). Практик дизайн-мислення, сертифікований партнер і консультант з продажу Miller Heiman Group Ukraine і Technology of Participation, фасилітатор.


«7 моделей впровадження сервіс-дизайну у великих компаніях і стартапах (досвід п’яти років)»

Бізнес втрачає багато можливостей, не використовуючи сервіс-дизайн для проектної та звичайної діяльності. Працюючі моделі впровадження практики сервіс-дизайну виходять далеко за межі варіантів «робимо самі» чи «наймаємо консультантів».

З доповіді ви дізнаєтеся про різноманітні форми успішних впроваджень, їхню еволюцію, невдачі й отримані уроки, а також про те, як знайти найкращий формат впровадження сервіс-дизайну, щоб отримати вигоду для бізнесу.