+38 044 599 09 79

Дмитро Салабаєв

керівник відділу CRM і програми лояльності «Клуб друзів» (Калінінград)

Досвід роботи в ритейлі – дев’ять років. У різний час займався просуванням, розвитком і категорійним менеджментом у власних роздрібних мережах одного з ключових регіональних дистриб’юторів.

З 2017 року працює в компанії «SPAR-Калінінград», керував проектом запуску партнерської програми лояльності «Клуб друзів» для торгових мереж SPAR і «Сім’я» в Калінінградській області.

Після успішного запуску програми «Клуб друзів» у 2019 році прийняв новий для компанії проект – з формування системи управління клієнтським досвідом.


«“Клуб друзів”: якою (не) має бути програма лояльності у 2019 році»

  • Як домовитися з розробниками про впровадження того, що потрібно бізнесу, замість «стандартного рішення».
  • Як пережити запуск програми, на яку покупці чекали роками.
  • Чи можна у фуд-ритейлі привести половину учасників у додаток і зберегти омніканальність.
  • Як домовитися з комерсантами про клубне товарне промо, коли промо і без того скрізь.
  • Життя після запуску: накопичуємо дані чи намагаємось одразу формувати індивідуальні пропозиції?