+38 044 599 09 79

Ганна Зотова

Customer Experience Strategist компанії Good Wine (Київ)

Більше 12 років займається роздрібними проектами, пов’язаними з лояльністю, аналітикою та клієнтським досвідом.

Зараз працює над створенням нових клієнтських стратегій у всіх каналах продажів Good Wine і використовує методики сервіс-дизайну. Серед розробок, впроваджених командою Ганни Зотової:

  • Salesforce Marketing Cloud для цілей автоматизації маркетингу;
  • стратегії залучення та утримання клієнтів для інтернет-магазину goodwine.com.ua;
  • нова програма лояльності Good Wine, повністю заснована на персоналізації;
  • мобільний додаток BadBoy-Пляшкомір – фанова програма лояльності для дискаунтера алкоголю BadBoy.

До 2016 року обіймала посаду Deputy Chief Customer Officer в Watsons Ukraine, працювала в міжнародних командах корпорації над створенням клієнтських інновацій. У 2011 році запускала програму лояльності Watsons Club на Siebel Loyalty – кастомізовані пропозиції для сегментів покупців на основі data mining, ВІ і кастомних звітів.


«Маркетинг лояльності для складних аудиторій: як залучати та створювати цінність»

Як створювати першокласний клієнтський досвід для чоловічої аудиторії? Таке питання постало перед маркетологами магазину алкоголю BadBoy, цільовою аудиторією якого є «чоловіки, які не мають проблем зі спиртним».

В своєму виступу Ганна Зотова розповість:

  1. Чи можна побудувати концепцію програми лояльності для чоловіків на одному-єдиному інсайті.
  2. Як забезпечити до 80% повторних покупок завдяки унікальному клієнтському досвіду.
  3. Як розвивати програму лояльності завдяки негрошовим винагородам, гейміфікації та фану.