+38 044 599 09 79

Катерина Ільченко

керуючий партнер нейромаркетингового агентства Neuro-knowledge (Київ)

Має 20 років досвіду в комунікаційному бізнесі. Велика частина кар’єри пов’язана з рекламним бізнесом – агентством Euro RSCG, Нavas. Основний фокус діяльності був спрямований на стратегічне планування й управління рекламним кампаніями, а також на психологію споживача. Намагалася привнести в індустрію інноваційні техніки розуміння споживача та комунікації: семіотичний аналіз, глибинні метафоричні інтерв’ю для пошуку інсайтів, експериментальні методи.

У 2018 році заснувала перше нейромаркетингове агентство в Україні – Neuro-knowledge, щоб розповсюджувати на ринку інноваційні, але вже популярні у світі методи розуміння споживача, прийняття рішень, формування переваг. Серед клієнтів агентства Neuro-knowledge сьогодні Moneyveo, Львівська тютюнова фабрика, «Епіцентр», «Ельдорадо», Nutricia (Nutrilon, Milupa), Polpharma тощо.


«Нейробіологія лояльності»
Як виглядає лояльність у контексті мозку вашого споживача? У сучасному маркетингу погляди на лояльність до брендів коливаються від концепції Lovemarks до заперечення лояльності як такої. Ви дізнаєтеся:

  • як мозок реагує на улюблені бренди;
  • чим відрізняється реакція лояльного та нелояльного споживача на бренд або продукт;
  • від чого залежить і від чого не залежить лояльність: цінності; ціна; промо;
  • чому головний ворог лояльності – незгода (friction). У чому вона полягає, як її діагностувати та усунути.