керуючий партнер нейромаркетингового агентства Neuro-knowledge (Київ)
Має 20 років досвіду в комунікаційному бізнесі. Велика частина кар’єри пов’язана з рекламним бізнесом – агентством Euro RSCG, Нavas. Основний фокус діяльності був спрямований на стратегічне планування й управління рекламним кампаніями, а також на психологію споживача. Намагалася привнести в індустрію інноваційні техніки розуміння споживача та комунікації: семіотичний аналіз, глибинні метафоричні інтерв’ю для пошуку інсайтів, експериментальні методи.
У 2018 році заснувала перше нейромаркетингове агентство в Україні – Neuro-knowledge, щоб розповсюджувати на ринку інноваційні, але вже популярні у світі методи розуміння споживача, прийняття рішень, формування переваг. Серед клієнтів агентства Neuro-knowledge сьогодні Moneyveo, Львівська тютюнова фабрика, «Епіцентр», «Ельдорадо», Nutricia (Nutrilon, Milupa), Polpharma тощо.
«Нейробіологія лояльності»
Як виглядає лояльність у контексті мозку вашого споживача? У сучасному маркетингу погляди на лояльність до брендів коливаються від концепції Lovemarks до заперечення лояльності як такої. Ви дізнаєтеся:
Дякуємо!
Ваша заявка на реєстрацію відправлена!
Наш менеджер зв’яжеться з вами найближчим часом.
Зверніть увагу!