керівник клієнтського досвіду «Київстар» (Київ)
Займається маркетингом 17 років, із них 13 років працює у сфері телекому. Опанувала практично всі напрями телеком-маркетингу: створення продуктів, бренд-менеджмент і просування, партнерські екосистеми, інновації.
З 2015 року з головою поринула у вивчення клієнтського досвіду і впровадження світових практик (Service Design, NPS tracking, Client centric culture) у «Київстар», розробляла та впроваджувала ефективні процеси взаємодії крос-функціональних команд.
У списку досягнень – впровадження міжнародної програми виміру клієнтського досвіду для групи країн компаній VEON, частиною якої є «Київстар».
До приходу в «Київстар» працювала в компаніях «Астеліт» (ТМ lifecell), Укртелеком, Nemiroff.
Закінчила Національний технічний університет України «КПІ» зі ступенем
магістра з маркетингу.
«Як не переплутати ноги, якщо ви вирішили примірити черевики клієнта»
Дякуємо!
Ваша заявка на реєстрацію відправлена!
Наш менеджер зв’яжеться з вами найближчим часом.
Зверніть увагу!