+38 044 599 09 79

Катерина Небесна

керівник клієнтського досвіду «Київстар» (Київ)

Займається маркетингом 17 років, із них 13 років працює у сфері телекому. Опанувала практично всі напрями телеком-маркетингу: створення продуктів, бренд-менеджмент і просування, партнерські екосистеми, інновації.

З 2015 року з головою поринула у вивчення клієнтського досвіду і впровадження світових практик (Service Design, NPS tracking, Client centric culture) у «Київстар», розробляла та впроваджувала ефективні процеси взаємодії крос-функціональних команд.

У списку досягнень – впровадження міжнародної програми виміру клієнтського досвіду для групи країн компаній VEON, частиною якої є «Київстар».

До приходу в «Київстар» працювала в компаніях «Астеліт» (ТМ lifecell), Укртелеком, Nemiroff.

Закінчила Національний технічний університет України «КПІ» зі ступенем

магістра з маркетингу.


«Як не переплутати ноги, якщо ви вирішили примірити черевики клієнта»

  • як формувати лояльність клієнтів, якщо їх більше половини країни;
  • емпатія та дохід: інструменти пошуку золотої середини;
  • що робити, якщо зворотного зв’язку забагато;
  • культурна трансформація: вбудовуємо клієнтський досвід у щоденну практику компанії на всіх рівнях.