+38 044 599 09 79

Марина Волошина

керівник напряму CRM METRO C&C Ukraine (Київ)

Відповідає в METRO C&C Ukraine за розвиток клієнтської бази, програми лояльності, а також за діджитал-інструменти для CRM-активностей.

Понад 14 років займається CEM і CRM у таких сферах, як: телеком (lifecell), банківський сектор («Альфа-Банк Україна», «SEB банк»), індустрія краси (Yves Rocher, Bottega Verde).

Має досвід успішної реалізації проектів, пов’язаних із розробкою та впровадженням:

  • стандартів продажів й обслуговування;
  • інструментів вимірювання й оцінки клієнтського досвіду;
  • діджитал-інструментів для проведення CRM-активностей;
  • сегментації клієнтів та програм лояльності загалом.

«Чи можливо побудувати хороші відносини з клієнтами без програми лояльності?»

  • Як інтегрувати кінцевого споживача в модель Wholesales без програми лояльності.
  • Чи існує альтернатива програмі лояльності?
  • Діджитал-інструменти – основа для якісної big data і гарного настрою. METRO Viber-bot MAX.