+38 044 599 09 79

Микола Чумак

засновник IDNT (Київ)

Більше 12 років керує компанією IDNT, яка спеціалізується на розробці і впровадженні концепцій і форматів для роздрібних мереж і банківських відділень.

Співавтор двох книг про Retail Banking, Private Banking & Wealth Management, у яких відбився його багаторічний досвід в розробці концепцій банківських відділень. Активний учасник міжнародної спільноти інноваторів фінансової індустрії Next Bank (Сінгапур).

Компанія IDNT працює з ритейлерами і банками з СНД, реалізує проекти в європейських країнах. Застосовує досвід роздрібної торгівлі в банках і навпаки. У IDNT вважають, що функціональний дизайн і ритейл-маркетинг в точці продажу сьогодні один з найважливіших чинників успіху для рітейлерів. Тому ера онлайн- і мобільних технологій вимагає від дизайнерів, маркетологів, архітекторів і фахівців зі споживчого досвіду абсолютно нового розуміння потреб клієнтів.

IDNT співпрацює з провідними компаніями в сфері дизайну та управління споживчим досвідом (IDEO), а також з центрами інновацій та Customer Experience великих банків з Великобританії, Іспанії і Сінгапуру. Партнер провідної британської ритейл-консалтингової компанії Retail Vision.

Серед клієнтів IDNT – провідні ритейлери і сервісні компанії: Rozetka, «Нова Пошта», Toyota, Comfy, Eva, Kyivstar, Foxtrot, METRO Cash & Carry, Synevo, Samsung, Amway, Caparol, Carlsberg. А також банки: Ощадбанк, Credit Agricole, Raiffeisen Bank Aval, ПУМБ, «Альфа-Банк» і ін.


«Робота над клієнтським досвідом або трансформація всієї компанії?»

Сервіс-дизайн і робота над поліпшенням клієнтського досвіду перестали бути модним захопленням. Для українських роздрібних та сервісних компаній це стає практиками, які приносять результат: збільшують продажі і прибуток, залучають нові сегменти клієнтів, зменшують витрати на персонал, формують культуру споживання.

Ми розглянемо кілька прикладів використання сервіс-дизайну в українських компаніях. Від тактичних проектів з покращення клієнтського досвіду до випадків, коли відбувається трансформація всього бізнесу.