+38 044 599 09 79

Оксана Медведєва

CRM/Data Manager Auchan (Київ)

Понад 15 років працює у сфері побудови відносин із клієнтами. Керувала контакт-центром і відбудовувала процеси у ньому, розвивала та масштабувала систему керування зверненнями клієнтів. Розробляла CRM-стратегії та створювала програми лояльності.

У 2014 році брала участь у запуску програми лояльності Metro Bonus, у 2019-му запустила програму «Персональний Бонус» в Auchan. Розвивала бонусні програми для B2B-партнерів у туризмі та ритейлі.

Інтегрувала CRM-платформи Oracle Siebel, MC Dynamics, Salesforce. Відбудовувала аналітику комерційної ефективності компанії щодо маркетингу. Будувала з нуля бази даних клієнтів, наповнюючи їх маркетинговими ініціативами через різні канали (BTL, SMM, Internet, Email).

Організовувала івенти за кордоном для стратегічного партнера і клієнтів у межах програм лояльності.


«Увага до деталей: як Auchan запускав програму лояльності»

  • Етапи трансформації: від моделі широкого дискаунтера до мультиформатної взаємодії з клієнтами.
  • Нелегкий вибір програмного забезпечення.
  • Від стратегії до тактики: як врахувати різні аспекти при запуску програми.
  • Які “плюшки” працюють в лояльності.
  • Шляхом проб і помилок: лайфхаки при запуску.
  • Люди – наше «все»: як залучати кадровий ресурс і амбасадорів.