+38 044 599 09 79

Олексій Кавун

керівник HR-проектів «Алло» (Дніпро)

За роки роботи пройшов шлях від експерта з продажу до керівника відділу. Ключові завдання посади:

  • автоматизація, гейміфікація та спрощення HR-процесів;
  • підвищення лояльності і залучення співробітників.

Співавтор проекту «ДО 100% ВІРНІСТЬ: шлях до змін», який удостоївся в 2017 році престижної премії HR brand.


«CXM і EXM by Allo. Як уникнути прокрастинації та домогтися реальних результатів»

Є дві крайності в роботі з Customer Experience Management (CXM) і Employee Experience Management (EXM):

  1. Загрузнути в рутині. Постійно вирішувати поточні питання, але так і не зважитися реалізувати серйозні зміни. «Я закриваю заявки першого контуру та планую закривати їх ще швидше». «Вирішити проблему Х на системному рівні? Ні, для цього треба підключати ІТ. Я боюся, ми ніколи не зможемо зробити L».
  2. Захоплення стратегіями. Можна багато розмовляти про стратегію клієнтоорієнтованості, обговорювати її та навіть написати щось на сайті, але зрештою не зробити нічого путнього.

З доповіді ви дізнаєтеся, які працює CXM і EXM у великій системній компанії, такій як «Алло», що дійсно ефективно та які результати дає.