директор служби сервісу і клієнтського досвіду медичної мережі «Добробут» (Київ)
Має 14 років досвіду роботи в Україні, Казахстані, Польщі та Королівстві Бахрейн. Співпрацювала з зовнішніми і внутрішніми клієнтами у сервісно-орієнтованих компаніях The Ritz Carlton, Marriott International, InterContinental Hotels Group.
З жовтня 2018 року займається розвитком сервісу і клієнтського досвіду всередині найбільшої приватної медичної компанії України – мережі «Добробут». Відповідає за розвиток масштабування системи на мережу клінік.
До сфери діяльності служби Ольги Русіної відноситься система отримання, обробки і надання зворотнього зв’язку пацієнтам, проведення аудитів з якості, внутрішній і зовнішній «таємний покупець», служба супроводу пацієнтів, розробка та впровадження сервіс-стратегії для компанії в цілому, проведення тренінгів для співробітників з клієнтоорієнтованості і комунікації з клієнтами.
«”Добробут” – територія щирої турботи про Людину. Як запровадити сервіс і цінності в медичній сфері?»
Дякуємо!
Ваша заявка на реєстрацію відправлена!
Наш менеджер зв’яжеться з вами найближчим часом.
Зверніть увагу!