+38 044 599 09 79

Родіон Сорокін

Service Design Head, партнер DOT_DOT (Київ)

Керівник практики сервіс-дизайну в агентстві DOT_DOT Innovations, автор журналу про створення клієнтоцентричних продуктів і послуг Humanized Design і куратор курсу із сервіс-дизайну в школі Projector.

До цього сім років керував створенням технологічних рішень для ритейла в Owox і Facelet, де реалізував проекти для таких компаній, як Comfy, Eldorado, Fiat, GoodWine, Moyo, Rozetka Subaru, «Таврія-В» і «Фокстрот».


«Управління проектом у сервіс-дизайні»

  • як підібрати завдання та відповідний формат проекту;
  • які завдання можна вирішити за три дні, а які за півроку;
  • як спланувати проект із нелінійним дизайн-процесом;
  • як уникнути «театру інновацій» і поклоніння шаблонам;
  • як вбудувати сервіс-дизайн в Agile-процес створення продуктів і послуг.

У доповіді Родіон поділиться підходом до управління сервіс-дизайн-проектами: від формулювання завдання до ітераційного впровадження.