Service Design Head, партнер DOT_DOT (Київ)
Керівник практики сервіс-дизайну в агентстві DOT_DOT Innovations, автор журналу про створення клієнтоцентричних продуктів і послуг Humanized Design і куратор курсу із сервіс-дизайну в школі Projector.
До цього сім років керував створенням технологічних рішень для ритейла в Owox і Facelet, де реалізував проекти для таких компаній, як Comfy, Eldorado, Fiat, GoodWine, Moyo, Rozetka Subaru, «Таврія-В» і «Фокстрот».
«Управління проектом у сервіс-дизайні»
У доповіді Родіон поділиться підходом до управління сервіс-дизайн-проектами: від формулювання завдання до ітераційного впровадження.
Дякуємо!
Ваша заявка на реєстрацію відправлена!
Наш менеджер зв’яжеться з вами найближчим часом.
Зверніть увагу!