співзасновниця міжнародного сервіс-дизайн-агентства INEX Partners (Москва)
Співзасновниця, партнер, методолог компанії INEX Partners, професійний бізнес-коуч і тренер (ICF). Експерт зі стратегічного маркетингу та ритейлу з 20-річним досвідом роботи у великих міжнародних і російських компаніях.
Займається розробкою та реалізацією сервісних стратегій і нових концепцій із 2007 року, системно впроваджує в компаніях сервіс-дизайн, розробляє та веде освітні програми, виконує функції executive coach для топ-менеджерів компаній.
Працювала комерційним директором у дистриб’юторському й роздрібному бізнесах, регіональним директором і директором із маркетингу й інновацій у роздрібній мережі МТС.
Успішно керувала бізнес-одиницями, реалізовувала проекти збільшення ефективності й реконцепції роздрібних мереж, редизайну маркетингових комунікацій.
Спеціалізується на сервісних стратегіях, стратегічному маркетингу, управлінні категоріями в ритейлі (category management), клієнтським досвідом (customer experience management) й організаційними змінами.
«Customer Experience Office – структурний підрозділ та / або центр експертизи?»
Дякуємо!
Ваша заявка на реєстрацію відправлена!
Наш менеджер зв’яжеться з вами найближчим часом.
Зверніть увагу!