+38 044 599 09 79

Яна Кукк

засновник агентства стратегічного дизайну Rethink (Таллінн)

Експерт з дизайн-трансформації з досвідом роботи в сфері дизайну послуг більше 10 років. Спеціалізується на роботі з великими організаціями, допомагаючи зробити дизайн-мислення і клієнтоцентричність невід’ємною частиною ДНК організації. Співпрацювала з такими глобальними брендами, як Daimler, Santander і Komercni Banka (Societe Generale Group).

На початку 2019 року Яна заснувала агентство стратегічного дизайну Rethink, яке об’єднує провідних фахівців дизайн-мислення в регіоні. Агентство спеціалізується на стратегічному застосуванні дизайну в компаніях, допомагаючи впроваджувати інноваційні методи роботи у всій організації, починаючи з рівня правління.

Маючи докторську ступінь в області дизайну послуг, Яна разом з практичною роботою продовжує викладацьку діяльність.

Вона є автором численних статей про застосування дизайну на стратегічному рівні і співавтором книги «Managing Complexity and Creating Innovation Through Design».


 Воркшоп «Ви з’ясували проблеми клієнта – що далі? Методи дизайну визначних рішень»

У дизайні послуг найбільше часу та сил зазвичай потребує дослідження клієнтського шляху, емпатія та визначення проблеми. Методам, які вирішують ці завдання, присвячено чимало книг і тренінгів.

Однак після з’ясування проблеми перед  багатьма сервіс-дизайнерами постає питання: як знайти рішення не лише ефективне, але й оригінальне та таке, яке запам’ятається іншим?

На воркшопі, присвяченому етапу дизайну рішень, ми обговоримо та випробуємо на практиці кілька дієвих методів, які використовуються вкрай рідко.


«Дизайн-трансформація: долаючи корпоративну інерцію»

Застосовувати дизайн-мислення в організації стало модним вже кілька років тому, стікерами і маркерами вже нікого не здивуєш. Однак далеко не всім вдалося зробити дизайн частиною стратегії компанії – нерідко ідеї, які обговорюють на воркшопах, повільно «затухають», зіткнувшись з організаційними процесами та бюрократією. Ви дізнаєтеся:

  • Як впровадити дизайн-мислення в організації так, щоб не було потреби в спеціальному відділі, який відповідає за інновації і сервіс-дизайн, і щоб воно стало природною нормою в роботі для всіх, від керуючого директора до спеціаліста.
  • Які прийоми працюють, а які ні, ми почуємо на реальних прикладах трансформаційного досвіду двох великих міжнародних банків.