засновник агентства стратегічного дизайну Rethink (Таллінн)
Експерт з дизайн-трансформації з досвідом роботи в сфері дизайну послуг більше 10 років. Спеціалізується на роботі з великими організаціями, допомагаючи зробити дизайн-мислення і клієнтоцентричність невід’ємною частиною ДНК організації. Співпрацювала з такими глобальними брендами, як Daimler, Santander і Komercni Banka (Societe Generale Group).
На початку 2019 року Яна заснувала агентство стратегічного дизайну Rethink, яке об’єднує провідних фахівців дизайн-мислення в регіоні. Агентство спеціалізується на стратегічному застосуванні дизайну в компаніях, допомагаючи впроваджувати інноваційні методи роботи у всій організації, починаючи з рівня правління.
Маючи докторську ступінь в області дизайну послуг, Яна разом з практичною роботою продовжує викладацьку діяльність.
Вона є автором численних статей про застосування дизайну на стратегічному рівні і співавтором книги «Managing Complexity and Creating Innovation Through Design».
«Дизайн-трансформація: долаючи корпоративну інерцію»
Застосовувати дизайн-мислення в організації стало модним вже кілька років тому, стікерами і маркерами вже нікого не здивуєш. Однак далеко не всім вдалося зробити дизайн частиною стратегії компанії – нерідко ідеї, які обговорюють на воркшопах, повільно «затухають», зіткнувшись з організаційними процесами та бюрократією. Ви дізнаєтеся:
Дякуємо!
Ваша заявка на реєстрацію відправлена!
Наш менеджер зв’яжеться з вами найближчим часом.
Зверніть увагу!