керівник з клієнтського сервісу мережі медлабораторій «Сінево» (Київ)
20 років досвіду щодо напрямів Customer Service, CEM, CRM. У «Сінево» відповідає за розвиток системи керування клієнтським досвідом, за сервіс-дизайн-проекти, процеси дистанційного обслуговування клієнтів.
Розробив систему клієнт-центричних метрик для семи головних точок взаємодії, організував комітет для регулярного контролю клієнтських показників на рівні топ-менеджменту, впровадив оцінювання задоволеності обслуговуванням у лабораторних пунктах через автоматичне опитування кожного клієнта після візиту.
Раніше обіймав посаду Customer Experience Head у «Нова Пошта», Vodafone, Viasat. Впроваджував і розвивав систему керування клієнтським досвідом на базі NPS у Synevo, «Нова Пошта», Vodafone, Home Credit Bank Kazakhstan. Керував підрозділами обслуговування та CRM у Nestle, Viasat, PEOPLEnet.
Запускав програми лояльності у B2B- і B2C-сегментах, зокрема програму лояльності для продавців IT-техніки Samsung та бонусну програму лояльності для prepaid-користувачів мобільного зв’язку UMC.
Сьогодні «Сінево» серед лідерів за NPS не лише на рівні компаній групи Medicover, але й у порівнянні з найбільшими клієнтоорієнтованими компаніями України.
«CX у медичній лабораторії: де клієнтський «біль» межує з реальним?»
Дякуємо!
Ваша заявка на реєстрацію відправлена!
Наш менеджер зв’яжеться з вами найближчим часом.
Зверніть увагу!