+38 044 599 09 79

Костянтин Харський

консультант з питань лояльності й управління (Санкт- Петербург)

Автор концепції ціннісного управління, провідний експерт у сфері лояльності персоналу, дипломований тренер-консультант у галузі організаційного розвитку та підвищення клієнтоорієнтованості бізнесу.

Консультує компанії, що належать до різних сфер бізнесу, з питань управління пріоритетами, лояльністю працівників і клієнтів, розробляє та впроваджує стандарти обслуговування. Серед клієнтів – Reikartz Hospitality Group, «Точка.ру», «Нова Пошта», ПУМБ тощо. Написав низку книжок про прикладні аспекти клієнтоорієнтованості: «Ціннісне управління для бізнесу», «Благонадійність і лояльність персоналу», «Професійні продажі», «Робота, пригоди та гроші (таємного покупця)», «Управлінське Євангеліє від Костянтина й Олександра», «Оцінка корисності працівників», «Винагорода і лояльність персоналу», «Клієнтоорієнтованість бізнесу».

Вищу психологічну освіту здобув у Ленінградському державному університеті. Кваліфікацію тренера-консультанта у сфері організаційного розвитку – в Угорському психологічному товаристві. Неодноразово був визнаний кращим спікером форуму «Лояльний покупець: де в нього кнопка?».


«Ціннісне управління і клієнтський досвід: два боки однієї медалі»

Клієнтоорієнтованість можна визначити як оцінку, яку клієнт виставляє компанії на підставі свого досвіду взаємодії з нею.

Чим краще досвід і чим вище оцінки клієнтів, тим успішніше буде бізнес. Співробітники компанії першими дізнаються оцінку клієнта і можуть впливати на неї. Але для того, щоб співробітники хотіли поліпшити досвід клієнта, підвищуючи оцінку компанії, вони самі мають бути клієнтоорієнтованими. Як цього досягти?

Саме цінності визначають наші рішення. Цінності проявляються як в житті окремої людини, так і в житті компанії.

З майстер-класу Костянтина Харского ви дізнаєтеся:

  • що таке ціннісне управління;
  • як сформувати і підтримувати загальну систему цінностей, щоб побудувати систему, в якій співробітники будуть орієнтовані на поліпшення досвіду клієнтів, а клієнти будуть помічати це при кожному контакті з компанією.

Масштаб компанії визначається питаннями, якими ця компанія задається. Знайдіть питання, які зроблять вашу компанію великою!