Накопичила 15-річний досвіду управління якістю (логістика, телеком, банківська діяльність).
З 2017 року й дотепер Сustomer Experience Officer найбільшої мережі кінотеатрів – Multiplex.
З 2011 до 2017 року була начальником управління клієнтського досвіду департаменту маркетингу банку ПУМБ. Упродовж 2008–2011 років обіймала посаду quality manager у Kyivstar GSM, а з 2006 до 2008 року – посаду директора з якості компанії «Українські вантажні кур’єри».
Серед реалізованих проектів:
- створення управління якості обслуговування клієнтів для роздрібних і корпоративних клієнтів у каналах взаємодії;
- формування системи якості в точках взаємодії з клієнтами;
- побудова ефективної системи управління зверненнями клієнтів;
- впровадження програми «Таємний покупець»;
- запуск та управління програмою «Таємний покупець» (відділення, кол-центр, телемаркетинг);
- створення системи управління скаргами та пропозиціями клієнтів;
- організація та проведення опитувань клієнтів, працівників (short-опитування);
- формування й управління NPSystem;
- організація та запуск програми Client’s Shoes, Employees ‘Shoes. Впровадження KPI за якістю для функціональних підрозділів і менеджменту;
- організація й управління контакт-центром, другою лінією підтримки Customer Care;
- управління операційно-аудиторською діяльністю мережі.
«Як “одружити” операційну систему та сервіс»
- як клієнтський досвід впливає на операційні процеси, і навпаки, а також що слід враховувати, впроваджуючи клієнтський досвід;
- що важливіше: забаганки клієнта чи EBITDA (Earnings before Interest, Taxes, Depreciation and Amortization);
- де баланс та чи потрібен надлишковий сервіс;
- як пов’язані згадані складові з реаліями дефіциту персоналу та які підходи застосовувати для його пошуку й утримання.