+38 044 599 09 79

Олег Косс

співзасновник компанії CX Design (Київ)

Експерт із питань сервіс-дизайну та побудови цілісної системи керування клієнтським досвідом. Уміє надати практичного значення таким абстрактним поняттям, як клієнтоорієнтованість та позитивний клієнтський досвід. Знає, як поєднати дизайн клієнтського досвіду з особливими бізнес-результатами.

У різний час очолював підрозділи зі створення нових продуктів, з керування клієнтським досвідом, продажів, маркетингу в таких компаніях, як «Київстар», life:), Beeline та «Укртелеком». Створив успішний інтернет-магазин української музики.

Натепер консультує компанії, що є лідерами ринку, допомагаючи їм отримати довгострокову конкурентну перевагу завдяки цілісній системі керування клієнтським досвідом і дизайну клієнтоорієнтованих продуктів та сервісів.

Закінчив Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут» за спеціальністю «телекомунікації». У 2013 році отримав ступінь Executive MBA в IE Business School (Мадрид). Любить людей.